Podcast om kærlighed - interviewperson søges!

Har du set noget om aseksualitet i medierne?
Også kontakter fra journalister, der fx søger personer til interview.
Besvar
Anvenderavatar
TarinSai80
Inlägg: 878
Tilmeldt: tirs 17 jan 2017, 14:47
Geografisk sted: København
Kontakt:

Podcast om kærlighed - interviewperson søges!

Inlägg av TarinSai80 »

Hej alle :) Jeg har fået en henvendelse fra to journaliststuderende, der vil lave en podcast om kærlighed, og ønsker i den forbindelse at tale med en aseksuel person om emnet - gerne på Fyn eller i Jylland. Jeg lægger deres henvendelse ind herunder - tag gerne direkte kontakt til dem for spørgsmål eller med ønske om at deltage :)

*****
Jeg er journaliststuderende på SDU i Odense, og jeg arbejder på en opgave, hvor jeg sammen med min studiemakker skal lave et indslag til et podcastmagasin. Indslagene bliver kun brugt internt, og kommer således ikke til at se offentlighedens lys.

Opgaven har titlen "Vil du med mig hjem?" og går ud på at undersøge, hvordan man finder kærligheden, hvis man har et andet syn/forhold/udfordring end flertallet i vores samfund.
Derfor søger vi en som kan fortælle om, hvorvidt - og hvis ja, hvordan - man som aseksuel oplever udfordringer/forhindringer i jagten på kærligheden, og hvad man gør for at komme forbi de udfordringer.
Personen må også gerne kunne fortælle om en konkret oplevelse, hvor vedkommende måske er blevet afvist på grund af sin seksualitet.

Vi søger også en, der kan fortælle om en konkret oplevelse, hvor personen er blevet afvist på grund af sin seksualitet.
Vi antager dog ikke på forhånd, at der er problemer forbundet med aseksualitet, men ønsker at undersøge det.

Af mere praktisk karakter, så skal vi aflevere vores indslag onsdag morgen i næste uge. Derfor vil vi gerne interviewe vores kilde senest på mandag - og hjertens gerne før!

Vi befinder os som sagt på Fyn, men er fleksible mht. at tage andre steder hen - dog ikke for langt, og hellere Jylland end Sjælland af økonomiske årsager 😉

Vi vil bede vores kilde sætte minimum en halv time af til interviewet - og gerne længere, hvis man har meget på hjertet.

Håber I vil hjælpe. På forhånd tak.

Vh.
William Sonne Kaalø, wiand16@student.sdu.dk, tlf. 40291969
Jonas Ravnkilde Johansen, jojoh16@student.sdu.dk, tlf. 28355146
Foreningen for Aseksuelle i Danmark Bliv medlem af foreningen:
http://aseksuelle.dk/foreningen/bliv-medlem/

Besvar