Kilde til artikel på femina.dk søges

Har du set noget om aseksualitet i medierne?
Også kontakter fra journalister, der fx søger personer til interview.
Besvar
Anvenderavatar
TarinSai80
Inlägg: 878
Tilmeldt: tirs 17 jan 2017, 14:47
Geografisk sted: København
Kontakt:

Kilde til artikel på femina.dk søges

Inlägg av TarinSai80 »

Vi har modtaget flg.:
Jeg er journalist og skal til at skrive en artikel til femina.dk og muligvis det fysiske magasin Femina om aseksualitet. Derfor leder jeg efter en person, der identificerer sig som kvinde, som vil fortælle mig sin historie og refleksioner om at være aseksuel. Jeg vil gerne høre, hvordan det føles at være aseksuel, både det gode og det svære. Hvilke indre refleksioner har du haft om det gennem dit liv, og hvilke samtaler med andre - fx venner, kærester, skolekammerater osv. har du haft om det? Det er vigtigt, at du har lyst til at sætte nogle ord på, at det kan være/har været svært at “komme ud” til andre som aseksuel. Jeg har mødt flere, som slet ikke ved, hvad det vil sige at være aseksuel, og i og med at sex fylder meget i debatten, vil jeg gerne sætte fokus på det. Du må meget gerne være villig til at stille op til foto, men det er selvfølgelig noget, vi kan tale om. Det skal først og fremmest føles godt for dig at stå frem og være med til at bringe fokus på emnet.
Skriv meget gerne en mail til josefinegp@hotmail.com, hvis du vil høre mere eller fortælle din historie.
Foreningen for Aseksuelle i Danmark Bliv medlem af foreningen:
http://aseksuelle.dk/foreningen/bliv-medlem/

Besvar