Har du lyst til at hjælpe til med årets Prides? :)

Diskussioner der er relateret til Foreningen for Aseksuelle i Danmark.

Moderatorer: TarinSai80, Taramina, Haesselmaas

Anvenderavatar
TarinSai80
Inlägg: 878
Tilmeldt: tirs 17 jan 2017, 14:47
Geografisk sted: København
Kontakt:

Har du lyst til at hjælpe til med årets Prides? :)

Inlägg av TarinSai80 »

I år har vi planer om at deltage i bl.a. Aarhus og Copenhagen Pride, og vi vil være glade, hvis nogen af jer har lyst til at hjælpe os med forberedelserne til de enkelte events :)

Vi vil derfor gerne nedsætte et Prideudvalg, der kan stå for initiativer knyttet til de forskellige Prides. Udvalget står frit for at brainstorme om initiativer til de forskellige Prides, og er ansvarlige for, at de også udføres.

Hvis det har interesse, så smid en kommentar - vi regner med at indkalde til et møde i udvalget i slutningen af februar (red.: ultimo marts-primo april), hvor vi starter ud med en forventningsafstemning og brainstorm om indsatser :D
Foreningen for Aseksuelle i Danmark Bliv medlem af foreningen:
http://aseksuelle.dk/foreningen/bliv-medlem/

Sol-y-Lluvia
Inlägg: 49
Tilmeldt: ons 12 jul 2017, 19:49
Geografisk sted: København, Danmark

Re: Har du lyst til at hjælpe til med årets Prides? :)

Inlägg av Sol-y-Lluvia »

Jeg kan ikke deltage i udvalget, men hvis der bliver brug for hjælp til noget kreativt fx, så vil jeg sandsynligvis godt kunne hjælpe :)

Anvenderavatar
TarinSai80
Inlägg: 878
Tilmeldt: tirs 17 jan 2017, 14:47
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Har du lyst til at hjælpe til med årets Prides? :)

Inlägg av TarinSai80 »

Sol-y-Lluvia skrev:
fre 09 feb 2018, 12:20
Jeg kan ikke deltage i udvalget, men hvis der bliver brug for hjælp til noget kreativt fx, så vil jeg sandsynligvis godt kunne hjælpe :)
Fedt! :D Det bliver der højst sandsynligt, så det skal vi nok have i baghovedet :)
Foreningen for Aseksuelle i Danmark Bliv medlem af foreningen:
http://aseksuelle.dk/foreningen/bliv-medlem/

A Mermaid
Inlägg: 172
Tilmeldt: tors 26 jan 2017, 22:34

Re: Har du lyst til at hjælpe til med årets Prides? :)

Inlägg av A Mermaid »

Lige nu har jeg svært ved at overskue noget som helst, men hvis der stadig er brug for hjælp en gang fra maj/juni, er jeg måske frisk :D

Anvenderavatar
TarinSai80
Inlägg: 878
Tilmeldt: tirs 17 jan 2017, 14:47
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Har du lyst til at hjælpe til med årets Prides? :)

Inlägg av TarinSai80 »

A Mermaid skrev:
søn 25 mar 2018, 12:03
Lige nu har jeg svært ved at overskue noget som helst, men hvis der stadig er brug for hjælp en gang fra maj/juni, er jeg måske frisk :D
Noteret - tak :D
Foreningen for Aseksuelle i Danmark Bliv medlem af foreningen:
http://aseksuelle.dk/foreningen/bliv-medlem/

Henna1911
Inlägg: 5
Tilmeldt: tors 05 apr 2018, 19:09
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Har du lyst til at hjælpe til med årets Prides? :)

Inlägg av Henna1911 »

Ved ikke om det er det helt rigtige sted at spørge, men kunne ikke lige finde andre relevante tråde:
Har I slet ikke planer om at deltage i Aalborg? Eller er der kun økonomi til to Prides? Er helt ny (og bosat i Aalborg) så er ikke helt inde i tingene endnu.
Hvis I gør kan jeg godt tage nogle opgaver måske. Kommer an på hvor meget tid der skal bruges på det.

Anvenderavatar
kamelsnegl
Inlägg: 1110
Tilmeldt: man 16 jan 2017, 23:21
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Har du lyst til at hjælpe til med årets Prides? :)

Inlägg av kamelsnegl »

Jeg er sikker på TarinSai kommer med et svar, men i mellemtiden:
Vi har Aalborg på watch-listen, og jeg tror vi i hvert fald bliver nogle stykker der kommer over i år.
Udfordringen er vist i virkeligheden mest deltagernes personlige økonomi, for det er rejsen frem og tilbage der koster mest, og ikke deltagelsen som sådan.
Men det er fedt hvis du vil være med :) - da vi var i Aarhus sidste år, endte vi med at gå som en gruppe på 4-5 københavnere, så 1-0 til Aalborg hvis der også kommer nogle lokale og går sammen med os :D. (og ja, jeg kender flere aalborgensere der gør meget ud af at fortælle at man i hvert fald ikke sammenligner sig med Aarhus, men anyway...)
Jeg tror også gerne vi vil tage imod dit tilbud om hjælp - det er en fordel at have nogen med lidt lokalkendskab inde over, når man fx skal udpege et mødested eller måske finde et sted at spise efter paraden :).

Og så velkommen til :waving:

Fox.Foa
Inlägg: 31
Tilmeldt: tirs 18 jul 2017, 20:59

Re: Har du lyst til at hjælpe til med årets Prides? :)

Inlägg av Fox.Foa »

Hvis det ikke er for sent at melde sig kan jeg måske godt hjælpe til, til pride i Århus. Jeg ved endnu ikke hvordan min jobsituation ser ud til sommer, men hvis jeg er så heldig at have fri på de rigtige tidspunkter, vil jeg gerne være med! :)

Anvenderavatar
TarinSai80
Inlägg: 878
Tilmeldt: tirs 17 jan 2017, 14:47
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Har du lyst til at hjælpe til med årets Prides? :)

Inlägg av TarinSai80 »

@A Mermaid og @Sol-y-Lluvia - vi har krea-workshop om en to ugers tid, hvis det var noget? :)
http://scandi.asexuality.org/viewtopic.php?f=4&t=495

@Henna1911 - tak for tilbuddet :D Vi vil meget gerne deltage, men er desværre lidt usikre på, hvor mange vi kan tromme sammen til Aalborg, så vi tør ikke helt lægge os fast på, at vi deltager med en gruppe der. Jeg kommer til at lægge et opslag op på forum her i forhold til Aalborg Pride, hvor vi opfordrer folk til at komme, og hvis der er en lille gruppe, der melder sig til, kunne det være fedt med lidt hjælp til det praktiske :) F.eks. hvor det vil være bedst at mødes, og evt. hvor man kunne gå hen bagefter og få en kop kaffe og/eller en bid brød. Når vi har et bedre overblik, må jeg så skrive igen?

@Fox.Foa - Det ville være skønt :) Vi er meldt til paraden, og er sikre på, der kommer nogle stykker. Mit svar bliver lidt af en gentagelse af ovenstående - når vi ved mere, må jeg så skrive igen? Så må vi se, hvad vi kan finde ud af :)
Foreningen for Aseksuelle i Danmark Bliv medlem af foreningen:
http://aseksuelle.dk/foreningen/bliv-medlem/

Fox.Foa
Inlägg: 31
Tilmeldt: tirs 18 jul 2017, 20:59

Re: Har du lyst til at hjælpe til med årets Prides? :)

Inlägg av Fox.Foa »

Helt fint :D

Besvar