Bachelor-opgave i sundhedspolitik - interviewdeltagere søges

Har du set noget om aseksualitet i medierne?
Også kontakter fra journalister, der fx søger personer til interview.
Besvar
Anvenderavatar
TarinSai80
Inlägg: 878
Tilmeldt: tirs 17 jan 2017, 14:47
Geografisk sted: København
Kontakt:

Bachelor-opgave i sundhedspolitik - interviewdeltagere søges

Inlägg av TarinSai80 »

Vi har modtaget denne henvendelse:
----------

Hej Foreningen for aseksuelle i Danmark.

Mit navn er Julian Rathje Møller, og jeg er en ung mand på 24 år, som lige nu igang med at skulle skrive min bachelor-opgave i sundhedspolitik ved Institut for Statskundskab, Aarhus universitet.

Grunden til at jeg skriver til jer, er fordi jeg finder aseksualitet for et yderst interessant emne, som jeg virkelig ønsker kan blive omdrejningspunktet for min opgave.

Dog kræver dette, at jeg kan få mulighed for at interviewe nogen, der vil beskrive dem selv som aseksuelle, og som rent faktisk ved noget om, hvordan livet er som aseksuel.

Derfor skriver jeg til jer, i håbet om at finde et par deltagere til kvalitative interviews, som har lyst til at svare på et par spørgsmål omkring livet som aseksuel.

Hvis dette overhovedet er en mulighed, vil det mest ønskelige være, at kunne få lov til at interviewe ca. 8 personer, men mindre kan også sagtens gøre det :)

Jeg er meget fleksibel i forhold til at skulle rejse rundt i landet og har intet imod at skulle flere steder hen. Så jeg kræver på ingen måde, at dem der har lyst til at deltage kommer til Aarhus, hvor jeg bor.

Dog skal min bachelor-opgave afleveres den 9. juni 2017, så jeg vil være rigtig glad, hvis det kan lade sig gøre at gennemføre interviewsene med jer inden den 15. maj 2017, og gerne allerede fra den 24. april 2017.

Kontakt: julianrathje@gmail.com eller tlf.: 50498593
Foreningen for Aseksuelle i Danmark Bliv medlem af foreningen:
http://aseksuelle.dk/foreningen/bliv-medlem/

Besvar