forhold

Alt der handler om (a)seksualitet og beslægtede emner.
Besvar
LilleSiv
Inlägg: 6
Tilmeldt: søn 18 nov 2018, 21:59

forhold

Inlägg av LilleSiv »

hejsa
jeg er en 18 årig pige og er efterhonden begyndt at tenke på hvordan man ka få en kæreste og få forholdet til at fungerer når jeg på ingen måde føler mig tiltrukket af at have sex med et andet mæneske og vil ikke vere tilbøjlig til at ku overtales til at gøre det for hans skyld
hvilke erfaringer har i og har i et forslag til hvad man evt ku gøre.
håber at få nogle gode ideer🙂 mvh siv

Anvenderavatar
TarinSai80
Inlägg: 878
Tilmeldt: tirs 17 jan 2017, 14:47
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: forhold

Inlägg av TarinSai80 »

Hej Siv. Jeg har desværre ikke rigtigt nogen erfaringer at dele omkring det, da jeg ikke selv har været i et forhold eller datet siden jeg fandt ud af, jeg var aseksuel. I forhold til det med at finde nogen, har jeg dog et par idéer:

- Acebook: Der findes et datingsite henvendt til aseksuelle, der gerne vil date andre aseksuelle - siden kan findes her: https://www.ace-book.net/
Bemærk dog, at sproget er engelsk, og de fleste profiler også er på engelsk.
- OkCupid: Datingsitet giver mulighed for at vælge mellem flere forskellige seksuelle orienteringer, deriblandt aseksualitet, så man dermed kan vise andre brugere, at man ikke er interesseret i seksuelle forhold.
Bemærk igen, at sproget på sitet er engelsk, og de fleste (men ikke alle) profiler er på engelsk.
- Der er nogle grupper på facebook for aseksuelle, der gerne vil date andre aseksuelle. Prøv evt. at find "Gruppen for aseksuelle" og spørg derinde, hvis du er tryg ved det. Der er nogle der, der kender grupperne.

Held og lykke :)
Foreningen for Aseksuelle i Danmark Bliv medlem af foreningen:
http://aseksuelle.dk/foreningen/bliv-medlem/

LilleSiv
Inlägg: 6
Tilmeldt: søn 18 nov 2018, 21:59

Re: forhold

Inlägg av LilleSiv »

tak for ideerne jeg har tengt lidr på acedate og andre sider men som du selv siger så er der en kæmpe sprogbariare🙁🙂
men tak for det venlige svar🙂

frippertronics
Inlägg: 11
Tilmeldt: man 03 jul 2017, 19:13
Geografisk sted: Vestegnen
Kontakt:

Netdating

Inlägg av frippertronics »

Jeg bruger okcupid, det er en dating side som bliver brugt af mange aseksuelle i verden, ved dog ikke hvor mange Danskere der er på den side.
Men jeg har set både svenskere, tyskere og folk from storbritannien, mm.
Siden giver mulighed for at vælge asekualitet som seksualitet
det har Jeg ikke set andre dating sider gøre.

Besvar