Caseperson til Radio24/7 morgen onsdag eller torsdag denne uge

Har du set noget om aseksualitet i medierne?
Også kontakter fra journalister, der fx søger personer til interview.
Besvar
Anvenderavatar
TarinSai80
Inlägg: 878
Tilmeldt: tirs 17 jan 2017, 14:47
Geografisk sted: København
Kontakt:

Caseperson til Radio24/7 morgen onsdag eller torsdag denne uge

Inlägg av TarinSai80 »

Kære alle.

I anledningen af Sexus-undersøgelsen, vil Radio24/7 morgen gerne have en person ind og tale om det at være aseksuel. Se mere i opslaget herunder og kontakt gerne journalisten direkte for spørgsmål eller hvis du ønsker at stille op :)
Vi vil gerne sætte fokus på aseksulitet i Radio24syv onsdag eller torsdag morgen.

Den nye Sexus-undersøgelse viser, at 0,23 % af den danske befolkning identificerer sig selv som aseksuelle.

I forbindelse med indslaget vil vi gerne tale med en eller flere, der har lyst til at fortælle, hvordan det er at være aseksuel.

Jeg har i forbindelse med et nyligt afsluttet projekt undersøgt aseksualitet grundigt. På baggrund af det vurderer jeg, at det vil være meget bedre at tale MED aseksuelle, i stedet for at høre sexologer, psykologer osv. tale OM aseksuelle.

Hvis I har lyst til at være med, kan I kontakte mig på cepa@radio24syv.dk / 26 78 34 25.

Min deadline er senest tirsdag klokken 16, så I må meget gerne kontakte mig inden da, hvis I har lyst til at være med. Jeg beklager den korte tidsfrist.

Bedste hilsner
Cecilie Patscheider
Journalist, Radio24syv
Foreningen for Aseksuelle i Danmark Bliv medlem af foreningen:
http://aseksuelle.dk/foreningen/bliv-medlem/

Besvar