Deltagere til fokusgruppe/interview/mini-dokumentar søges

Har du set noget om aseksualitet i medierne?
Også kontakter fra journalister, der fx søger personer til interview.
Besvar
Anvenderavatar
TarinSai80
Inlägg: 878
Tilmeldt: tirs 17 jan 2017, 14:47
Geografisk sted: København
Kontakt:

Deltagere til fokusgruppe/interview/mini-dokumentar søges

Inlägg av TarinSai80 »

Hej alle.

Vi har fået flg. henvendelse. Interesserede kan tage direkte kontakt til Stine :)
Kære rette vedkommende,

Jeg skriver til jer i Foreningen for Aseksuelle, da jeg er ved at lave en mini-dokumentar om ligestilling og seksualitet.

Vi forsøger at problematisere det, at de som ikke passer ind i samfunds-normen ofte bliver stemplet som ‘afvigere’, og at det derfor kan have betydning for ens selvværd, og generelt for samfundet på en række parametre. Vi vil gerne ud med det budskab, at det vil være bedre for samfundet, hvis man er mere åben for forskellighed og ikke tabuiserer forskellige former for seksualitet.

I denne anledning søger vi én eller flere, som kunne tænke sig at dele sine tanker omkring det at være aseksuel med os, da vi gerne vil vide mere om hvordan det er at være aseksuel i et samfund, hvor sex og seksualitet fylder meget og er forbundet med mange normer. Man behøver ikke nødvendigvis være med i programmet, men blot hjælpe os med at få mere viden på området. Vi er dog også åbne for at finde en, som kunne tænke sig at være med, og så vil vi selvfølgelig fortælle meget mere om mini-dokumentaren.

Hvis I har mulighed for at sætte os i kontakt med nogen, eller videresende vores kontaktoplysninger, ville det hjælpe os rigtig meget.

I tilfælde af, at man kunne tænke sig at bidrage med viden til os, så kan man kontakte mig på stinefisker7@hotmail.com.

Jeg håber I kan hjælpe os.

Med venlig hilsen

Stine Breum Fisker
Instruktør
+ 45 42 72 22 30
stinefisker7@hotmail.com
Foreningen for Aseksuelle i Danmark Bliv medlem af foreningen:
http://aseksuelle.dk/foreningen/bliv-medlem/

Besvar