Frivillige søges til synlighedsevent på Hovedbanegården (Kbh.) lørdag 29/10-22 kl. 12-15

Diskussioner der er relateret til Foreningen for Aseksuelle i Danmark.

Moderatorer: TarinSai80, Taramina, Haesselmaas

Besvar
Anvenderavatar
TarinSai80
Inlägg: 878
Tilmeldt: tirs 17 jan 2017, 14:47
Geografisk sted: København
Kontakt:

Frivillige søges til synlighedsevent på Hovedbanegården (Kbh.) lørdag 29/10-22 kl. 12-15

Inlägg av TarinSai80 »

Ønsker du at skabe synlighed omkring aseksualitet? Har du tålmodighed nok til at svare på spørgsmål, du allerede har svaret på hundrede gange før? Så kom og hjælp os med at skabe opmærksomhed om aseksualitet under Ace Week!

Lørdag den 29. oktober står vi på Hovedbanegården i København ml. 13 og 15 med roll-up, flyers og veste, og sammen står vi der for at skabe synlighed om det at være aseksuel og svare på folks spørgsmål. Vores intention er, at folk står i par på Hovedbanegården, så I ikke skal være alene om at svare på spørgsmål. Vi mødes forinden kl. 12 for at sætte alle ind i eventet og skabe en fælles forståelse herfor.

Sørg for at være påklædt til dagen, da det kan være koldt. Kommer du langvejs fra, så betaler vi for din transport (giv os gerne besked om dette på forhånd). Efter eventet byder vi på en kop te/kaffe og kage, hvor vi også kan afrunde begivenheden.

Interesseret? Send os en besked eller kommentér herunder :) Sammen kan vi skabe forandringer!
Foreningen for Aseksuelle i Danmark Bliv medlem af foreningen:
http://aseksuelle.dk/foreningen/bliv-medlem/

Anvenderavatar
Voidstarr
Inlägg: 5
Tilmeldt: søn 11 sep 2022, 12:59
Geografisk sted: Copenhagen, Denmark
Kontakt:

Re: Frivillige søges til synlighedsevent på Hovedbanegården (Kbh.) lørdag 29/10-22 kl. 12-15

Inlägg av Voidstarr »

Jeg vil gerne hjælpe! Men mit dansk er ikke så godt. Er det ok at tale i engelsk?
"I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what we do with the gift of life that makes us who we are."

Billede Billede

He/Him • They/Them

Anvenderavatar
TarinSai80
Inlägg: 878
Tilmeldt: tirs 17 jan 2017, 14:47
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Frivillige søges til synlighedsevent på Hovedbanegården (Kbh.) lørdag 29/10-22 kl. 12-15

Inlägg av TarinSai80 »

Voidstarr skrev:
tirs 18 okt 2022, 17:55
Jeg vil gerne hjælpe! Men mit dansk er ikke så godt. Er det ok at tale i engelsk?
Det er fint :) Har du mulighed for at sende mig din e-mail i en PM? Så kan jeg sende dig mere info om eventet.
Foreningen for Aseksuelle i Danmark Bliv medlem af foreningen:
http://aseksuelle.dk/foreningen/bliv-medlem/

Anvenderavatar
Voidstarr
Inlägg: 5
Tilmeldt: søn 11 sep 2022, 12:59
Geografisk sted: Copenhagen, Denmark
Kontakt:

Re: Frivillige søges til synlighedsevent på Hovedbanegården (Kbh.) lørdag 29/10-22 kl. 12-15

Inlägg av Voidstarr »

TarinSai80 skrev:
tors 20 okt 2022, 18:58
Det er fint :) Har du mulighed for at sende mig din e-mail i en PM? Så kan jeg sende dig mere info om eventet.
Ja, jeg har også Discord/Telegram/andre IM.
"I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what we do with the gift of life that makes us who we are."

Billede Billede

He/Him • They/Them

Besvar